Studentský kulturní projekt

Je Vám libo saranče v těstíčku, aneb moje malé kulinářské okénko …

13.08.2017 13:48

Při svých prázdninových toulkách po svém rodném městě, a tím je Praha, jsem před čtrnácti dny navštívila pražskou ZOO, kde mne oslovila jedna velmi netradiční akce. Přináším čtenářům Publikuj to! krátkou reportáž z místa jejího konání.

Je Vám libo saranče v těstíčku, aneb moje malé kulinářské okénko …

O víkendu ve dnech 22. a 23. července 2017 se v pražské ZOO konala velmi neobvyklá akce Dny hmyzožravců v ZOO Praha, která má ovšem svoji dlouholetou tradici, kdy se každoročně koná v období prázdnin. Návštěvníci mohou v tyto dny ochutnat hmyzí delikatesy připravené ze švábů či hmyzích larev. Budu k Vám zcela upřímná, když Vám sdělím, že v minulém roce jsem neměla odvahu hmyzí speciality ochutnat. Nicméně, o letošních prázdninách mě zájem návštěvníků pražské ZOO oslovil natolik, že jsem se odvážila hmyzí pochoutky také pozřít. Co mohu na závěr ale dodat, že hmyzí delikatesy jsou skutečnou pochoutkou, která by neměla uniknout naší pozornosti Středoevropana.

Více na ČTENÁŘSKÝ PŘÍSPĚVEK: Letos se k ochutnání hmyzu odhodlala

Vyhledávání