Studentský kulturní projekt

Na každém kroku s fotoaparátem

04.07.2016 13:20

Mějte vždy po ruce svůj fotografický aparát, protože každý okamžik píše historii. Nejkrásnější momenty života bychom si měli uchovat nejen v naší paměti.

Na každém kroku s fotoaparátem

Jako mnozí jiní studenti, i já si užívám zasloužených prázdnin. Na přelomu roku 2015/2016 jsem měla příliš práce. Nebylo pro mne snadné skloubit studium, své zaměstnání a odbornou vysokoškolskou praxi. O volnou chvíli jsem měla nouzi, a samozřejmě nastalou situací byly poznamenány kulturní stránky Kultura v hl. m. Praha, které vznikly jako studentský projekt při studiu na Vyšší odborné škole ekonomických studií (školní rok 2014/2015). Stránky jsou stále aktivní.

https://kultura-v-hl-m-praha.webnode.cz/

Během letních prázdnin se budu snažit svůj dluh vůči kulturním stránkám splatit. Ve své fotografické galerii (v záložce Červenec 2016), která je nedílnou součástí kulturních stránek, jsem se rozhodla publikovat nové fotografie z pražské ZOO. Na prvních snímcích je zachycená letní lenošivá atmosféra, ale rovněž život batolete a jeho velké rodiny. Samozřejmě, můj fotografický aparát zachytil bezstarostné dětství malého slůněte, které se letos v pražské ZOO narodilo. Zajisté, album s fotografickými snímky budu postupně rozšiřovat v závislosti na svých výletech do pražské ZOO. Nicméně, moje kroky budou kráčet i do pražské botanické zahrady, a jiných kulturních organizací.

Věřím, že fotografické snímky, které jsem doposud pořídila, budou nadále schopny oslovovat příznivce kulturních stránek, a budou případnou inspirací k letním výletům na území pražské metropole. Doufám také, že tento studentský projekt mě bude provázet po zbytek mého studia.

Nové, ale i stávající fotografické snímky naleznete na adrese:

https://kouzlo-amaterske-fotografie.webnode.cz/

Na závěr bych ráda podotkla, že po dlouhé pauze bych velice ráda opět přijala významnou příležitost, a budu potěšena z publikace svých článků s kulturní tématikou na webovém portálu Publikuj to, které Vás mohou také inspirovat k návštěvám kulturních organizací.

Přeji slunečné léto a mnoho překrásných okamžiků s fotoaparátem.

Vyhledávání